Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal
Sayı: 37 - İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi,
18.10.2011
Yıl: 2009
Makaleler
10230. BİRLEŞİK KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI PLATFORMU: CEP TELEFONU TELEVİZYON
Nurdan Akıner
10231. TÜKETİMİN AKILCILAŞMASI, BÜYÜLEMESİ VE YENİDEN BÜYÜLEMESİNİN IKEA SÜPER MAĞAZASI ÜZERİNDEN GÖRÜNÜMÜ
Uğur Batı
10232. KURUMSAL İTİBAR-ÖRGÜTSEL DOKU İLİŞKİSİNE KURAMSAL YAKLAŞIM-I: Paydaş Teorisi
Tülin Çakır
10233. MEDYADA (BASIN) EĞLENCEYLE SUNULAN İDEOLOJİ Anadolu'da Vakit Gazetesinin Bulmacası Üzerine Bir Analiz
Onur Dursun
10234. TOPLUMSAL KÜLTÜREL ZAMAN MEKÂN ALGISININ ANLATI İNŞASINDAKİ YERİ VE ÖRNEK FİLM İNCELEMELERİ
Meral Özçınar
10235. 'İSTANBUL MUTFAĞI'NDA TEHLİKELİ TATLAR: Tasos BOULMETİS'in Politiki Kouzina/Bir Tutam Baharat Filminin Analizi
Aslıhan Doğan Topcu
10236. YEŞİL HALKLA İLİŞKİLER VE İKNA
Şenay Yavuz
Arşiv
Cilt: 1 Sayı: 39 - İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi,
17.08.2011
Sayı: 40 - İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi,
19.08.2011
Sayı: 37 - İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi,
18.10.2011
Sayı: 34 - İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi,
18.10.2011
Sayı: 35 - İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi,
18.10.2011